Pentukurssien opit on nyt ahkerassa treenissä. Silmiin katsominen seuraten on hiukka haastava, ja olen huomannut että Emppu vielä nilkuttaa välillä :(. Toivottavasti jalka nyt kuitenkin parantuu kokonaan. Olen palkinnut jos Emppu on ollut liikkeessä vasemmalla puolellani ja ottanut askeleenkin silmiin katsoen. Tosin täytyy myöntää että olen hieman "fuskannut" eli tehnyt jonkinmoista ääntä, jotta Emppu katsoisi minuun, mutta eihän siinä mitään jos sen sitten myöhemmin häivyttää pois. Jalkojen pujottelutemppu on hauska. Pentukurssilla se tehtiin namilla houkutellen. Minä olen pitänyt houkuttimena sormen pystyssä (köyhän miehen kosketuskeppi). Annan myös namipalan samasta kädestä joten Emppu ei ehkä enää niin tarkasti seuraa sitä sormenpäätä vaan sitä käden sisältöä :D, eipä tuo maailmaa kaada pääasia että on hauskaa.
Trimmeriharjoitus on jäänyt vähemmälle, se alkoi käymään tylsäksi etenemisen puutteessa. Päästiin siihen asti että pystyin koskemaan koneella ihoa, mutta jos nami tuli syötyä liian nopeasti Emppu rupesi peruuttamaan. No ehkäpä saatiin kuitenkin trimmeri hiukan miellyttävämmäksi kapineeksi, lähtiinhän etenemään parinkymmenen sentin päästä iholta.