Perusasento on kehittymässä. Pomppimista kädelle saattaa vielä esiintyä jos olen esim antamassa ruokaa ja Emppu on "yli-innoissaan". Kosketuskepin pelkkä esiinotto usein muistuttaa alhaallapysymisestä :) Nyt täytyy vaan katsoa tarkkana että perusasento on suora. Heh, hitaasti mutta varmasti, eiköhän osata TOKO1 kurssilla perusasento jo aika hyvin :D.

Lenkkeillessä on meinannu mennä hermooo... Täytyy vaan takoa päähänsä että toi vapaanaolokielto voi hiukka tehdä tätä takapakkia.. Haukkumista esiintyy etenkin lenkin alussa kun Emppu on niin iloissaan että pääsee lenkille. Innoissaanolohaukkumistä on sellasta aivan sikakorkeaa tyyliin "puhkaisen tänään jo ennalta huonokuuloisen emännän tärykalvot". Olen yrittänyt hillitä tuota pysähtymällä jos innostushaukkumista esiintyy (Yleensä sitä esiintyy rappukäytävällä, voi naapuriparat.. ;)). Emppu haukkuu samalla tavalla jos se näkee mun vanhempia tai mun (meidän) kavereita. Olen pyytänyt nyt kavereita odottamaan että Emppu on hiljaa ennen kuin sille annetaan huomiota. Gaaaaash haukkumisen vähentämisen tie on pitkä ja raskas... Emppu on myös haukkunut nykyään enemmän ihan tavallisille ohikulkijoille. Juuri kun pääsin kehumaan pari kirjoitusta sitten että ohikulkijat saa olla rauhassa... Tämmöstä tää on aina välillä.