Emännän piti mennä eilen puolimaratoniin, mutta "kesäflunssa tulee olo" pakotti jäämään kotikonnuille. Vietettiinkin eilinen päivä trimmaten, ja nyt Emppu on täysin nahkiainen! Digikameran johtosysteemi on kadonnu muutossa, joten en valitettavasti saa toistaiseksi kuvaa uudesta luomuksesta. Emännän pitäisi kyllä opetella käyttämään ajelukonetta paremmin, tuli pari pientä haavaa suhatessa, mikä kyllä jäystää omatuntoa aikamoisesti :(.

Omppukin on  hoidossa ja se on ihan mahoton! Nyt se hyörii purkki kuonossa ympäri kämppää, ja se on pitäny mua kurissa ja nuhteessa haukkumalla mua liikkeelle sängyn päältä ku oon koittanu laiskotella. Äsken se koitti houkutella mua leikkimään leijonalla ku söin täs aamupalaa.. Sanoin sille et mee leikkii lajitoveris kanssa äläkä mulle ryttyile, mut ei se uskonu.. Heh, viikonloppu yksin kahden käppänän kanssa pehmentää kenen tahansa päätä hiukkasen.. :)